شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

یو پی اس ، خرید یو پی اس ، یوپی اس

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

یو پی اس جی تک

یو پی اس جی تک

کمپانی یو پی اس جی تک در عرصه تولید یو پی اس و منابع تغذیه از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرد و هم اکنون در سه کشور ایتالیا، سنگاپور و فرانسه فعالیت می‌ نماید.



کمپانی یو پی اس جی تک در عرصه تولیدیو پی اس و منابع تغذیه از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرد و هم اکنون در سه کشور ایتالیا، سنگاپور و فرانسه فعالیت می‌ نماید.


جی تک با توجه به پیشرفت سریع کامپیوترها و تکنولوژی های ارتباط از راه دور، یو پی اس و محصولات خود را جهت استفاده در کنترلرهای صنعتی، بانک ها، بیمارستان ها، مراکز اطلاعات، اتاق های سرور و پایگاه های داده با ضریب اطمینان بالا و بازده خوب تولید و عرضه می کند.


جی تک علاوه بر تولید یو پی اس، مشاوره پیش از فروش و پشتیبانی فنی پس از فروش را برای همه توزیع کنندگان در سرتاسر جهان و با دقت بالا و هزینه کم ارایه می دهد.


پایگاه داده در بخش فنی این شرکت از مرحله طراحی تا نصب و نگهداری راه اندازی شده است.



محصولات شرکت یو پی اس جی تک


برخی از محصولات یو پی اس این کمپانی عبارتند از: منبع تغذیه بی ‌وقفه از ۶۰۰ تا ۸۰۰kVA تک فاز و سه فاز، تثبیت کننده های ولتاژ، مبدل های خورشیدی، سیستم های انرژی برای ارتباط از راه دور، سیستم های یو پی اس کوچک با یا بدون تهویه هوا، سیستم های خودکار تصحیح فاکتور انرژی

نمونه ای از رابط های کامپیوتری دستگاه یو پی اس

نمونه ای از رابط های کامپیوتری دستگاه یو پی اس

کارت SNMP و ویژگی هایی آن

این کارت یو پی اس را به طور مستقیم به شبکه کامپیوتری متصل می نماید،به طوری که یوپی اس نیز به جزء ای از دیگر دستگاه های متصل شده به شبکه می شود.
به طور معمول کارت SNMP مابین شبکه کامپیوتری و درگاه ارتباطی سریال یوپی اس جای گذاری می شود.کارت های SNMP موجود میتوانند به عنوان واسط مابین کنتاکت های فاقد پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز استفاده شود .کارت های SNMP اطلاعات دریافتی از کنتاکت ها را به حالت مساعد تبدیل میکنند تا بوسیله دیگر دستگاه های شبکه نیز بتوانند دریافت شوند .

آیا میتوان پارامترهای یوپی اس را تنظیم کرد

همچنین در برخی از یو پی اس ها قابلیت ولتاژ مسیر by pass ،ولتاژ باطری ،تنظیم شدن ولتاژ خروجی،بصورت نرم افزاری و از روی صفحه ی یو پی اس امکانپذیر میباشد و در اکثر دستگاه های یوپی اس ،امکان این وجود دارد که این تنظیمات بوسیله پتانسیومتر و از بردهای کنترولر و همچنین بصورت سخت افزاری با تعویض بعضی از قطعات امکانپذیر است که در در دومین مورد بطور معمول این عمل بوسیله تولیدکنندگان و یا مسئولان فنی کاردان و حرفه ای انجام می شود و خوب است بوسیله خریداران به هیچ صورتی انجام نپذیرد.

نرم افزار مدیریت یو پی اس

یکی از ویژگی های مهمی که در خرید یو پی اس باید در نظر گرفته شود ،ساپورت شدن و مدیریت دستگاه یو پی اس توسط نرم افزار های مرتبط می باشد .نمایش و کنترل یو پی اس حتی در حالت خاموش،ویژگی ذخیره خودکار فایل ها در مواقع ویژه و خاص ، پشتیبانی آن از سیستم های گوناگون همچنین از کاربر پسند بودن از دیگر مهترین مزیت های یک نرم افزار مدیریت دستگاه یوپی اس می باشد.

باتری خشک

از دیگر عوامل مهم درباره انتخاب یو پی اس مناسب برای تمامی کاربران ، وجود باتری خشک در دستگاه یو پی اس است که این باتری این امکان را به کاربر میدهد تا مواقع قطعی برق نیز بتواند از سیستم خود استفاده کرده و لطمه ای به سیستم های کاربر نرساند.

آزمایش و تست خودکار یو پی اس

آزمایش و تست خودکار یو پی اس

چگونگی آزمایش یو پی اس و شرح آن

اکثر یو پی اس ها این قابلیت را دارا می باشند که خود را به منظور اطمینان از اینکه کارکرد مناسبی داشته ازمایش کرده و همچنین سیستم ها ی مارا مورد حفاظت قرار میدهد. به طور متوسط این ازمایش هنگامی که برای اولین بار دستگاه یو پی اس را به برق وصل میکنیم انجام پذیرفته و سپس این ازمایش به طور معمول در فاصله زمان های مشخص انجام میگیرد.

بطور مثال برخی از یو پی اس ها در هر روز یک بار و برخی دیگر از دستگاه های یو پی اس در هر هفته ۱بار بصورت خودکار خود را آزمایش می کنند.در مدت این آزمایش ممکن از بعضی از چراغ های دستگاه یو پی اس چشمک زده و یا صدایی از خود منعکس می کند که کاملا عادی می باشد.

نکته ۱ :

در طول مدت آزمایش یاد شده هیچ اثری بر روی بارهای محافظت شده توسط دستگاه یو پی اس ایجاد نمی شود

نکته ۲ :

همچنین با نصب نرم افزار یو پی اس ( برای کنترل دستگاه یو پی اس ) و با فعال کردن آن احتمال این مسئله وجود دارد که بتوانید فاصله زمانی آزمایش را مشخص و مدیریت کنید. و همچنین مواقع الزامی دستور دهید تا دستگاه یو پی اس را ازمایش کند.

نکته ۳ :

در برخی از مواقع هنگام روشن شدن دستگاه یو پی اس ،باتری یو پی اس به دلیل استفاده های گذشته خالی شده و تست نمی تواند انجام بپذیرد.

ازمایش گفته شده یکی از ویژگی های مهم یوپی اس می باشد اما جایگزین آزمایشی که بتواند تمامی دستگاه های یو پی اس را آزمایش کند را نمیگیرد. به این معنی که متمامی تجهیزاتی که لازم می باشد مورد محفاظت قرار بگیرد را به دستگاه یوپی اس متصل کرده و دو شاخه دستگاه یو پی اس را از پریز برق شهر دربیاوریم و طرز کار آن را مشاهده کنیم .درضمن این کار را بصورت مداوم انجام نمیدهیم چون باتری ،یو پی اس را ضعیفتر خواهد کرد و چنانچه سیکل ها ی شارژ باطری یو پی اس افزایش پیدا کند سبب کم شدن عمر باتری می شود .همچنین باید دقت کنیم که این کار را در فاصله زمانی معین انجام دهیم مخصوصا زمانی که تلفیق بارهای محفاظت شده با تغییر مواجه می شود.

مدل یو پی اس

سئو کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سئو کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

فعالیتهای سئو به دو بخش تقسیم می شود:

  • سئو کلاه سفید: به فعالیت هایی گقته می شود که که بر اساس توصیه و معیارهای های گوگل صور ت می پذیرد و باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل می شود.
  • سئو
  • سئو کلاه سیاه یا منفی : هرگاه شخصی بازدید سایت شما را با استفاده از پایین آوردن جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل کاهش دهد در حال انجام سئوی منفی است در واقع سئوی منفی به فعالیت هایی گفته می شود که به صورت غیر مجاز و برخلاف توصیه های گوگل ، برای بهبود رنک سایت انجام می پذیرد.
  • در این مقاله به ویژگی های یک سئوکار خوب خواهیم پرداخت.

فعالیت سئو سفید

همانطور که ذکر شد، متخصص سئو خوب شخصی است که سئو را یک فرایند بلند مدت پنداشته و با توضیح این مطلب که برای کسب نتیجه مناسب نیاز به مدت طولانی دارد،خدمات خود را بر اساس بر توصیه های گوگل انجام داده و از راهکارهای خلاف استفاده نمی کند. در این روش متخصص سئو بطور دراز مدت با مشتری همکاری دارد .

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

یکی دیگراز ویژگی های بارز یک متخصص سئو موفق نحوه انتخاب کلمات کلیدی است چرا که این شخص خود را محدود به تعدادی کلمات کلیدی نمی کند و با انجام فعالیتهای مناسب در داخل سایت سبب می شود رتبه آن سایت در کلمات کلیدی متفاوت و معتبری در زمینه کاری مورد نظر بهبود یابد و همچنین باعث می گردد با جستجو آن کلمات مخاطب هدف به آن سمت هدایت شده و به بازدید هدفمند سایت منجر گردد.

سئو

تولید محتوای مناسب و مفید

از دیگرویژگی های یک متخصص سئو موفق اهمیت دادن به محتوای سایت است. چرا که محتوای سایت هم از دید موتورهای جستجو و هم از نظر کاربر اهمیت بسزایی دارد و محتوای خوب سبب می شود کاربر بطور مستقیم به سایت مراجعه کرده و موجب افزایش بازدید می شود.

مداومت در ایجاد محتوای مفید و مناسب در یک سایت سبب پیشرفت و نمادسازی(برند سازی) می گردد.

بروز بودن و تطابق با روش های روز و الگوریتم های جدید

یک متخصص سئو موفق و حرفه ای علاوه بر فعالیت در زمینه سئو داخلی و خارجی سایت باید با آنالیز بازار و باالگوریتم های جدید گوگل خود را وفق دهد و با عنایت به اینکه سئو به مانند یک مسابقه میان شما و همکارانتان در گوگل است، همواره باید در حال بروزرسانی باشید زیرا شرایط بازار بنا به در خواست کاربران،رقبا و الگوریتم های گوگل در حال تغییر می باشد .

یو پی اس های apc

کار یو پی اس چیست؟

کار یو پی اس چیست؟

کار یو پی اس چیست؟

یک یو پی اس شامل باتری است که هنگام قطعی برق دستگاه، شروع به کار می کند. زمانی که برق اصلی قطع می شود یو پی اس اخطار می دهد و شما فرصت خواهید داشت تا اطلاعات مورد نیاز در کامپیوتر که برایتان مهم است را ذخیره کنید. هر یو پی اس جریان متناوب ورودی را از طریق یک یکسوکننده به جریان مستقیم تبدیل کرده و با یک معکوس کننده آن را دوباره به جریان متناوب تبدیل می کند. و به آرامی می­توانید از آن برنامه خارج شوید قبل از اینکه منبع نیروی ثانویه (باتری) اجرا شود. هنگامی که جریان های قوی رخ می دهد ممکن است اطلاعات موجود در RAM پاک شود اما یو پی اس از این خرابی ها جلوگیری می کند. و از وارد شدن صدمه به کامپیوتر جلوگیری می­کند.

کار یو پی اس چیست؟

یو پی اس در مرکز داده

هر یو پی اس جریان متناوب ورودی را از طریق یک یکسوکننده به جریان مستقیم تبدیل کرده و با یک معکوس کننده آن را دوباره به جریان متناوب تبدیل می کند.از باتری ها یا ژنراتورها برای کاربرد در زمان نبود برق استفاده می شود. یک مدار بای پاس با جابجایی بار سیستم روی برق ورودی یا توان ژنراتور، مسیر توان را حول یکسوکننده و اینورتر تعیین می کند.

در حالی که سیستم های یو پی اس معمولا به نام دو مبدل دوطرفه، خط تعاملی و طرح های آماده به کار،استفاده می­شوند، سازندگان به صورت متفاوت آنها را به اجرا در می آورند: هرسیستم در سه حالت قرار می گیرد. کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک ،(IEC) اصطلاحات فنی بیشتر در مورد یو پی اس را در استاندارد ۶۲۰۴۰ IEC برای سیستم های برق بدون وقفه شامل چهار بخش ذیل به تصویب رسانده است.

راهکارهای مهم سئو

در زمینه افزایش بهینه سازی(سئو) یک سایت راهکارهای مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. تولید محتوا کمک شایانی در رابطه باافزایش رتبه وب سایت و همچنین کسب جایگاه برتر در صفحات گوگل می‌کند. بهره مندی از علم بهینه‌ سازی وب‌ سایت و همچنین خدمات موتور جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو، بهترین شرایط را فراهم می‌آورد تا شما بتوانید به گسترش تجارت و روابط خود با مشتریان و مخاطبین در تمام نقاط جهان بپردازید.

بهینه‌ سازی وب‌ سایت فرآیند ساده‌ و راحتی نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش‌زمینه‌ای و صبر بسیار است. موتور‌های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی، خود را غیرقابل پیش‌بینی می‌کنند، بنابراین وظیفه مهندسین بهینه‌ساز به‌روز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

چندین راهکار افزایش سئو سایت در موتورهای جستجو وجود دارد:

1-تعیین کردن عنوان وب‌ سایت

2-افزودن تحلیل‌ گر گوگل در هر صفحه

3-از وبلاگ‌ها و وب سایت های هم موضوع لینک گرفتن و به وبلاگ‌ها و وب سایت های هم موضوع لینک دادن

4-کاهش کدهای اضافی

(کدهای CSS ,javascript را به عنوان فایل‌های خارجی استفاده کنید؛ به‌گونه‌ای که در سورس اصلی سایت مانند index.php قرار نگیرند

5-بهینه کردن تصاویر وب سایت

(سعی کنید در عین کم نشدن کیفیت تصویر حجم آن را کم کنید. این کار تأثیر مستقیمی در باز شدن صفحات سایت شما دارد)

6-استفاده از منابع معتبر فیزیکی و پهنای باند سرور

(از هاستی استفاده کنید که مرکز داده آن از چندین منبع پهنای باند استفاده کند)

7-قسمت کلمات کلیدی را با کلمات کلیدی محتوای سایت خود پر کنید هرگز از کلمات کلیدی غیر مرتبط استفاده نکنید

8-عدم استفاده از تگ های اصلی در هدر وب سایت

شاید غیر قابل باور به نظر برسد،چون80درصد از ترافیک سایت ها توسط گوگل پشتیبانی می شودوباید اماده هر اتفاقی باشید،چون ممکن است گوگل سایت شما را جزء بدترین سایت ها در نظر بگیرد، در این موارد،به دنبال راه‌هایی همچون افزایش ترافیک وب‌سایت و جذب مخاطب از طریق شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب و وبلاگ‌ها باشید، این منابع در صورتی که شما افت رتبه در گوگل داشته باشید، نگرانی شما را کم‌تر خواهد کرد.

سعی کنید یک برند، لوگو و نام تجاری منحصر به فرد برای شرکت، سازمان و یا حتی وب سایت خود انتخاب کنید.

متخصص سئو چطور به افزایش رتبه وب‌سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند؟

هنگامی که متخصص سئو کار بر روی پروژه بهینه‌سازی یک وب‌سایت را شروع می‌کند، با بررسی و ایجاد تغییراتی در کد‌های آن، نسبت به بهینه‌سازی کد‌ها اقدام می‌کند تا علاوه بر افزایش سرعت لود شدن یا به عبارت دیگر بالا آمدن وب‌سایت، استاندارد‌های گوگل را در زمینه کدنویسی رعایت کرده و امتیاز بیشتری برای وب‌سایت کسب کند.

علاوه بر آن با ایجاد بلاگ و محتواگذاری در آن، موضوعات مرتبط با فعالیت وب‌سایت را افزایش می‌دهد.

همچنین بهینه‌سازی متون و تصاویر سایت نیز بخش دیگری از فعالیت‌های متخصص سئو هنگام انجام پروژه بهینه‌سازی (سئو) یک وب‌سایت است.

منبع: متخصص سئو

لینک های مفید آموزش یو پی اس(ups)

سئوکار کیست و چه کاری انجام میدهد؟

سئوکار کیست و چه کاری انجام میدهد؟

بهینه ساز سایت یا سئو کار به فرد یا دسته جمعی گفته می‌شود که راهکارهای رسیدن به اهداف را می‌شناسد می داند سایت چطور ترقی می کند و چطور بازدید کننده آن افزایش پیدا می کند. به طور مثال در سئو و بهینه سازی سایت، سئو کار کسی است که با تمامی راهکارهای بهینه سازی سایت آشنا است. سئوکار کیست و چه کاری انجام میدهد؟

اما سه اصلی که هر سئو کار و یا بهینه ساز باید با آن آشنا باشد عبارت است از:

سئوکار با آوردن سایت به صفحه نخست گوگل طی برنامه بلند مدت آشنا می باشد. سئو کار با بازاریابی اینترنتی و تبلیغات مجازی آشنایی کامل دارد. سئوکار توان تجزیه وتحلیل سایت را طی برنامه ریزی بلند مدت سپریدن می دهد.
12