سئو کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

يکشنبه 16 آبان 1395
11:44
یو پی اس

سئو کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

فعالیتهای سئو به دو بخش تقسیم می شود:

  • سئو کلاه سفید: به فعالیت هایی گقته می شود که که بر اساس توصیه و معیارهای های گوگل صور ت می پذیرد و باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل می شود.
  • سئو
  • سئو کلاه سیاه یا منفی : هرگاه شخصی بازدید سایت شما را با استفاده از پایین آوردن جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل کاهش دهد در حال انجام سئوی منفی است در واقع سئوی منفی به فعالیت هایی گفته می شود که به صورت غیر مجاز و برخلاف توصیه های گوگل ، برای بهبود رنک سایت انجام می پذیرد.
  • در این مقاله به ویژگی های یک سئوکار خوب خواهیم پرداخت.

فعالیت سئو سفید

همانطور که ذکر شد، متخصص سئو خوب شخصی است که سئو را یک فرایند بلند مدت پنداشته و با توضیح این مطلب که برای کسب نتیجه مناسب نیاز به مدت طولانی دارد،خدمات خود را بر اساس بر توصیه های گوگل انجام داده و از راهکارهای خلاف استفاده نمی کند. در این روش متخصص سئو بطور دراز مدت با مشتری همکاری دارد .

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

یکی دیگراز ویژگی های بارز یک متخصص سئو موفق نحوه انتخاب کلمات کلیدی است چرا که این شخص خود را محدود به تعدادی کلمات کلیدی نمی کند و با انجام فعالیتهای مناسب در داخل سایت سبب می شود رتبه آن سایت در کلمات کلیدی متفاوت و معتبری در زمینه کاری مورد نظر بهبود یابد و همچنین باعث می گردد با جستجو آن کلمات مخاطب هدف به آن سمت هدایت شده و به بازدید هدفمند سایت منجر گردد.

سئو

تولید محتوای مناسب و مفید

از دیگرویژگی های یک متخصص سئو موفق اهمیت دادن به محتوای سایت است. چرا که محتوای سایت هم از دید موتورهای جستجو و هم از نظر کاربر اهمیت بسزایی دارد و محتوای خوب سبب می شود کاربر بطور مستقیم به سایت مراجعه کرده و موجب افزایش بازدید می شود.

مداومت در ایجاد محتوای مفید و مناسب در یک سایت سبب پیشرفت و نمادسازی(برند سازی) می گردد.

بروز بودن و تطابق با روش های روز و الگوریتم های جدید

یک متخصص سئو موفق و حرفه ای علاوه بر فعالیت در زمینه سئو داخلی و خارجی سایت باید با آنالیز بازار و باالگوریتم های جدید گوگل خود را وفق دهد و با عنایت به اینکه سئو به مانند یک مسابقه میان شما و همکارانتان در گوگل است، همواره باید در حال بروزرسانی باشید زیرا شرایط بازار بنا به در خواست کاربران،رقبا و الگوریتم های گوگل در حال تغییر می باشد .


[ بازدید : 611 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یو پی اس ، خرید یو پی اس ، یوپی اس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]