آزمایش و تست خودکار یو پی اس

چهارشنبه 19 آبان 1395
12:35
یو پی اس

چگونگی آزمایش یو پی اس و شرح آن

اکثر یو پی اس ها این قابلیت را دارا می باشند که خود را به منظور اطمینان از اینکه کارکرد مناسبی داشته ازمایش کرده و همچنین سیستم ها ی مارا مورد حفاظت قرار میدهد. به طور متوسط این ازمایش هنگامی که برای اولین بار دستگاه یو پی اس را به برق وصل میکنیم انجام پذیرفته و سپس این ازمایش به طور معمول در فاصله زمان های مشخص انجام میگیرد.

بطور مثال برخی از یو پی اس ها در هر روز یک بار و برخی دیگر از دستگاه های یو پی اس در هر هفته ۱بار بصورت خودکار خود را آزمایش می کنند.در مدت این آزمایش ممکن از بعضی از چراغ های دستگاه یو پی اس چشمک زده و یا صدایی از خود منعکس می کند که کاملا عادی می باشد.

نکته ۱ :

در طول مدت آزمایش یاد شده هیچ اثری بر روی بارهای محافظت شده توسط دستگاه یو پی اس ایجاد نمی شود

نکته ۲ :

همچنین با نصب نرم افزار یو پی اس ( برای کنترل دستگاه یو پی اس ) و با فعال کردن آن احتمال این مسئله وجود دارد که بتوانید فاصله زمانی آزمایش را مشخص و مدیریت کنید. و همچنین مواقع الزامی دستور دهید تا دستگاه یو پی اس را ازمایش کند.

نکته ۳ :

در برخی از مواقع هنگام روشن شدن دستگاه یو پی اس ،باتری یو پی اس به دلیل استفاده های گذشته خالی شده و تست نمی تواند انجام بپذیرد.

ازمایش گفته شده یکی از ویژگی های مهم یوپی اس می باشد اما جایگزین آزمایشی که بتواند تمامی دستگاه های یو پی اس را آزمایش کند را نمیگیرد. به این معنی که متمامی تجهیزاتی که لازم می باشد مورد محفاظت قرار بگیرد را به دستگاه یوپی اس متصل کرده و دو شاخه دستگاه یو پی اس را از پریز برق شهر دربیاوریم و طرز کار آن را مشاهده کنیم .درضمن این کار را بصورت مداوم انجام نمیدهیم چون باتری ،یو پی اس را ضعیفتر خواهد کرد و چنانچه سیکل ها ی شارژ باطری یو پی اس افزایش پیدا کند سبب کم شدن عمر باتری می شود .همچنین باید دقت کنیم که این کار را در فاصله زمانی معین انجام دهیم مخصوصا زمانی که تلفیق بارهای محفاظت شده با تغییر مواجه می شود.


برچسب ها: یو , یو پی اس ,
[ بازدید : 612 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یو پی اس ، خرید یو پی اس ، یوپی اس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]